V okviru članstva v Spletnem hubu sem ti na voljo za brezplačen pisni suport.

Ker mi je praksa pokazala, da večina podjetnikov želi individualen suport s čim manj izpostavljanja pred drugimi, sem suport oblikovala na način, ki ti omogoči, da mi svoje vprašanje pošlješ individualno in po želji celo anonimno.

Odgovore podam v roku 1 do 2 DELOVNA dni.

Klikni na spodnji gumb in se ti odpre nov internet zavihek, kjer bo na voljo pogovorno okno.

Vpiši svoje vprašanje ali komentar. Prosim, bodi čim bolj natančen pri opisu (postavi se v kožo, da oseba na drugi strani ne ve, kdo si in ne vidi, s čim točno se ukvarjaš). Da boš lažje razložil, mi lahko dodaš tudi posnetek/sliko zaslona ali video posnetek. Kako to narediti, si lahko ogledaš v Tehničnem kotičku ➡️ Kako s ScreenPalom bolje in lažje izkoristiti suport?

Predlagam, da v roku 24 ur pogledaš ponovno na stran s pogovornim oknom (vmes ga lahko normalno zapreš, saj zaradi “piškotkov” stran z najnim pogovorom ostane aktivna še par dni). Na napravi, na kateri si napisal vprašanje (računalnik, mobitel, tablica) se vrni na stran, na kateri si sedaj in normalno klikni na gumb “Pošlji vprašanje” in se ti bo odprlo okno z najinim pogovorom. V kolikor mi kaj ne bo dovolj jasno, ti bom namreč v okence zapisala, kakšne informacije še potrebujem.

V kolikor bo vprašanje dovolj jasno, ti zapišem v okence, da je vprašanje jasno, in odgovor podam v roku 2 dni pod Obvestila (glej v meniju rubriko Začni tukaj).

Takoj za tem, ko oddaš vprašanje, se ti odpre okence, kamor lahko vpišeš mejl. V tem primeru ti link do odgovora pošljem tudi na mejl.

Ker želim, da imajo vrednost od odgovorov tudi drugi člani huba (ki se prav tako morda ukvarjajo ali nekoč srečajo s takim vprašanjem, dilemo), odgovore podajam splošno in seveda anonimizirano.

V nekaterih primerih pa zadeve žal potrebujejo, da pogledava direktno na tvoj računalnik ali v tvoj sistem. V tem primeru ti to zapišem in podam možne opcije sodelovanja.

In kakšna vprašanja mi lahko pošlješ? Pravzaprav kar koli … od tehničnih izzivov do vprašanj v zvezi s strategijo … Lahko mi zapišeš tudi, kje točno “se loviš” in bo to dobra iztočnica zame, da posnamem nov “biznis in mindset” napotek ipd.

Lahko pa mi tudi pišeš, če opaziš, da v Spletnem hubu kaj ne deluje pravilno (ali smiselno). Če opaziš kje kakšno pomanjkljivost ali če imaš idejo za izboljšavo (nekaj, kar bi ti kot uporabniku platforme koristilo).

Aja, vesela sem pa tudi kake (samo)pohvale – kaj dobrega ti je uspelo s pomočjo Spletnega huba, na primer.