Suport med prvomajskimi prazniki: od 26. aprila do 5. maja 2025 bom na vprašanja odgovarjala z zamikom do 3 DELOVNE dni. Hvala za razumevanje.

Pogovori v tej rubriki so zasebni – vidni le med mano (Marušo) in tabo. Ko odgovorim, boš na svoj mejl prejel sporočilo, da je na voljo odgovor. Odgovor bo nato viden tukaj, na tem mestu. Preko mejlov ne odgovarjam na suportna vprašanja – zaradi preglednosti in sledljivosti (kaj sem že odgovorila in kaj ne). Odgovorim običajno v roku enega do dveh delovnih dni. Odgovori so podani splošno, tako da so uporabni tudi za ostale člane. Za bolj individualiziran pristop je na voljo individualni suport v živo preko Zooma.

Specifična vprašanja, vezana na neko specifično video lekcijo, lahko postaviš v komentarju pri lekciji (neposredno v video mentorju/tečaju). Vendar v tem primeru ostali udeleženci vidijo tvoje ime (in sliko, če jo imaš).

Za ponastavitev Mesečnega pospeševalnika vnesi v polje Tema in v polje z opisom besedo “ponastavi”. Ponastavitev se običajno opravi v roku 24 ur.

Da postaviš novo vprašanje, klikni na ČRNO OBARVANI gumb Create Ticket.

Prosim, prijavi se, da lahko postaviš vprašanje oz. pregledaš odgovore