Email segmentacija: ko lahko prek mejla prodajaš ali obveščaš še bolj ciljano

Ena od “skrivnosti” email marketinga je tudi segmentacija.
Po domače povedano: ljudi, ki jih imaš na svoji mejling listi, malce razporediš – glede na interese, glede na to, koliko časa so s tabo, glede na to, kaj so kupili itd.

Jaz, na primer, imam eno od segmentacij narejeno za člane Spletnega huba. Razdeljene jih imam v segment “trenutno vpisan v Spletni hub” in v segment “bil vpisan v Spletni hub”.
Tako, na primer, prodajnih mejlov – ko promoviram na primer vpis v Spletni hub, ne pošljem tem, ki so že v Spletnem hubu.
Še bolj konkretno pa lahko za tiste, ki so “bili vpisani”, pa sedaj niso, pošljem posebno oz. bolj prilagojeno ponudbo.

V Spletni hub sem dodala video vodič, kako se segmentacijo lahko naredi v MailerLitu: https://hub.edogodek.si/vsi-mentorski/video-mentor-naredi-promo-online-program/3042/