SpoZnanja z januarskega Mesečnega pospeševalnika v živo

Pogledali smo dve prodajni ponudbi – kako ju zastaviti, da bomo lažje promovirali. Ter vlogo podkastov in bloga v marketinške namene.

Ker Zoom srečanj ne snemam, sem povzela (in še malce bolje razložila) nekaj glavnih zadev, ki so se izpostavile na Mesečnem pospeševalniku v živo prejšnji mesec. Posnetek je namenjen tako udeleženkam, ki so bile prisotne in se vsebine neposredno dotikajo njihove ponudbe. Kot tudi ostalim, saj se lahko iz teh primerov skupaj učimo.

O čem smo debatirali:

  • Primer ponudbe 1: uvodni masterclass in nato 1:1
  • Primer ponudba 2: dve delavnici klasični – ista ciljna, dve različni temi, dva termina
  • Marketinške zadeve: zakaj priporočam podkaste posneti v video obliki
  • Marketinške zadeve: vloga bloga

Posnetek je dodan v spletno učilnico Mesečni pospeševalnik – sem dodala na koncu učilnice novo rubriko SpoZnanja z mesečnih srečanj – Januar 2025.