Voden izziv Naredi promo program (štartamo 10. februarja 2025)

Izziv traja 4 tedne. Vsak teden je potrebno cca. 2 uri dela. Vsebinsko pokrijemo: strukturo izziva, enostavno snemanje, email marketing in landing page.

Samo nekaj osnovnih informacij o temle izzivu. Izziv je dostopen za vse člane s poravnano članarino.

Potekal bo od 10. februarja do 10. marca 2025 – torej 4 tedne. Vsak teden je potrebno nekje 2 uri dela.

Vsebina bo dostavljena preko spletne učilnice (torej, asinhrono), v katero se boste vpisali sami – pošljem vsa navodila pravočasno. Vsak teden pride en del vsebine, na katerem vsi skupaj v tistem tednu delate. Jaz pa sem na voljo za vprašanja oz. boste lahko oddajali tudi svoje opravljene “naloge” v pregled.

Kaj bomo delali?

Izdelali boste promocijski (spoznavni, uvodni) online program, v katerem boste predstavili sebe in svoj način suporta (pri reševanju problema oz. uresničevanju vizije) vašim potencialnim strankam. V izzivu bomo pokrili tako vsebinski del kot tudi tehnični. Torej, od tega, kako strukturirati vsebino in kaj povedati, predati v takem izzivu (da je ravno dovolj zanimivo in uporabno za stranke, ne pa tudi pregloboko – da jih ne odvrne ali zmede oz. da ne dajete notri vsebine, ki jo sicer prodajate). In na drugi strani pokrijemo tehnični del – posnamemo enostavne videe (da se naše potencialne stranke že preko videov bolje povežejo z nami) in pripravimo “landing page”, torej stran, kamor bomo udeležence usmerjali k vpisu ter postavimo mejle v našem email marketing sistemu (če email marketing sistema še nimate, bom pripravila navodila za uporabo MailerLite sistema).

Za nadaljnja navodila spremljajte Obvestila na tej spletni strani oz. mejle, ki jih pošljem običajno v začetku tedna.