Ciljne skupine in online programi

Ena ključnih zadev v online biznisu je, da imaš razdelano, kdo je tvoja ciljna skupina oz. katere so tvoje ciljne skupine (lahko jih je seveda več). Tako lažje veš, kako jih nagovarjati – v spletnem svetu, kjer je čas pozornosti bralcev/gledalcev/sledilcev (vse) krajši, je fino, da znaš čim bolje in čim hitreje zadeti s pravim sporočilom.

Hkrati pa lažje ugotoviš, kje se posamezna ciljna skupina nahaja in jo torej lažje najdeš na kanalu, kjer je prisotna.

V spletnem (izobraževalnem) biznisu pa velja še nekaj dodatnih posebnosti, ki jih je fino upoštevati oz. o njih razmisliti. Tako boš v Biznis in mindset kotičku našel kar celoten modul na temo ciljne skupine in kreiranje online programov. V coaching lekcijah se bova skupaj dotaknila vprašanj:

  • Kdo je moja ciljna skupina in kako želim delati z njo
  • Kateri izziv ciljne skupine rešujem oz. kako jo podpiram pri uresničevanju njene vizije
  • Kateri so stebri mojega eduBiznisa in kako v vsakem podprem svojo ciljno skupino
  • Kaj (v čem) je moja dodana vrednost in kaj je moje “sporočilo svetu”

Gre za 4 coaching lekcije v dolžini 12 do 27 minut, ki te bojo vodile skozi razmišljanje o tvoji(h) ciljni(h) skupini/skupinah. Coaching lekcije lahko predeluješ stran od računalnika – lahko tudi na sprehodu – saj so namenjene temu, da te vodim skozi razmislek.

Skoči v Biznis in mindset kotiček in v uvodni lekciji preveri, kako se bova lotila tvojih ciljnih skupin: https://hub.edogodek.si/vsi-mentorski/biznis-in-mindset-koticek/247